Ένα βιβλίο για την ανάμιξη του κινηματογράφου στην επαναστατική αλλαγή της κοινωνίας και για τις ριζικές αλλαγές στο ίδιο το κινηματογραφικό μέσο. Μέσα στην επαναστατική δίνη του ’68 κανένα επίπεδο του κινηματογράφου δεν εξαιρέθηκε από την κριτική τόσο του κινήματος όσο και μέσα από το το έργο των ίδιων των κινηματογραφιστών. Στόχαστρο της κριτικής ήταν η κατάργηση των διαχωρισμών ανάμεσα σε ειδικούς και μη, σε δημιουργούς και θεατές, σε "παραγωγούς" και σε "καταναλωτές" τέχνης.
Μέσα από ντοκουμέντα της εποχής, κείμενα κινηματογραφιστών και κινηματογραφικών ομάδων της εποχής που ανέπτυξαν έντονο έργο μέσα στο κίνημα και στον κινηματογράφο, το βιβλίο αυτό προσπαθεί να κάνει γνωστή μια πλευρά της κινηματογραφικής και κοινωνικής ιστορίας που παραμένει αγνοημένη στη χώρα μας.
Μέσα από ντοκουμέντα της εποχής, κείμενα κινηματογραφιστών και κινηματογραφικών ομάδων της εποχής που ανέπτυξαν έντονο έργο μέσα στο κίνημα και στον κινηματογράφο, το βιβλίο αυτό προσπαθεί να κάνει γνωστή μια πλευρά της κινηματογραφικής και κοινωνικής ιστορίας που παραμένει αγνοημένη στη χώρα μας.